• Σήμερα εορτάζουμε
    Κυριακή
    26 Ιουνίου

    Δαυΐδ Θεσσαλονίκης, Ανθίωνος οσίων, Ιωάννου επισκόπου Γοτθίας

ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
Ανακοινώσεις
Εκκλησία
Η Πίστη της Εκκλησίας
Ιερές Μητροπόλεις
Η Εκκλησία Έναντι των Αιρέσεων
Θρησκείες
Ιουδαϊσμός
Μωαμεθανισμός
Χριστιανισμός
Ρωμαιοκαθολικισμός
Προτεσταντισμός
Ορθόδοξη Ανατολική του Χριστού Εκκλησία
Αντιεκκλησιαστικά
Εναλλακτικές "θεραπείες"
Αποκρυφισμός
Διαλογισμός
Αστρολογία
Γιόγκα
Νεοπεντηκοστιανοί
Μάρτυρες του Ιεχωβά
Νέα Εποχή
Σατανισμός
Μαγεία
Σατανιστικά παιχνίδια
Ομοιοπαθητική
Σέκτες-Λατρείες
Σαηεντολογία
Νεοπαγανισμός
Διάφορα
Νομικά
Δικαστικές Αποφάσεις
Ελληνικών Δικαστηρίων
Ξένων Δικαστηρίων
Νομικές Μελέτες
Αποφάσεις Ε.Ε.
Νομική Επιθεώρηση
Νομική Υπηρεσία
Εκδόσεις
Βιβλία
Περιοδικό "Διάλογος"
Συνέδρια
Πανορθόδοξες Συνδιασκέψεις
Διορθόδοξο Δίκτυο
Νέα - Φωτογραφίες
Αγία Γραφή
Παλαιά Διαθήκη
Καινή Διαθήκη
Κυριακοδρόμιον
Αποστολικά Αναγνώσματα
Ευαγγελικά Αναγνώσματα
Βίοι Αγίων
Αντιαιρετικοί Άγιοι
Αρχεία βίντεο
Αρχεία ήχου
Παλαιότερες ομιλίες
Νεότερες ομιλίες
  • 01
  • 012
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 02
  • 013
  • 014
  • 015
  • 017
  • 018
  • 019
  • 020
  • 022
  • 023
  • 024
  • 025
  • 026
  • 027
  • 028
  • 029
  • 031
  • 032
  • 033

ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ (ΤΟΜΟΣ Α2, ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ - ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ)

fShare
Tweet
Pin It

2022 05 05 1

Η Δογματική του Βικέντιου Δαμοδού (1700-1754) περιλαμβάνεται σε τέσσερις ογκώδεις χειρόγραφους κώδικες που φυλάσσονται στην βιβλιοθήκη της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου με συνολικά 6.088 σελίδες. Τα χειρόγραφα αυτά τα διέσωσε στην Μονή ο Βατοπαιδινός Ιερομόναχος Νικόδημος Καρούσος, μαθητής του Βικέντιου Δαμοδού και ρήτωρ της Μ.Τ.Χ.Ε, ο οποίος μάλιστα το 1788 είχε πάει στην Βιέννη για να εκδόσει την Δογματική, αφού είχε πάρει και την απαιτούμενη έγκριση από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά δεν πρόλαβε γιατί στις 18 Αυγούστου 1788 πέθανε.
Ακόμη και ο Πατριάρχης Ιωακείμ ο Γ', ο οποίος είχε διαβάσει στην Βιέννη το χειρόγραφο της Δογματικής, κατέβαλε προσπάθειες για την έκδοσή της δίχως να επιτευχθεί το ποθούμενο. Ο λόγιος μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Ιεζεκιήλ, ο οποίος θεωρεί τον Δαμοδό "εκ των πάνυ σοφών και μεγαλυτέρων του Γένους διδασκάλων" γράφει "η έκδοσις (της Δογματικής) μεγάλην θα περιάψη πμήν εις τον εκδότην και ωφέλειαν εις τον πτωχόν κλάδον της Ορθοδόξου Δογματικής Θεολογίας". Το 1940 ο λόγιος Αγιοπαυλίτης αρχιμανδρίτης Λουκιανός Δεπούντης σε μία μελέτη του που περιγράφει την ανέκδοτη Δογματική του Δαμοδού εύχεται να βρεθεί ο Μαικήνας που θα κάνει αυτήν την έκδοση...
Στην εκτενή Δογματική του ο Δαμοδός δεν γράφει κάτι δικό του, δεν αυτοσχεδιάζει, μπορεί να χρησιμοποιεί τις επιστημονικές μεθόδους της εποχής του, αλλά παρουσιάζει την διδασκαλία των Πατέρων, τους οποίους χαρακτηρίζει "φωστήρας, διδασκάλους και άκρους θεολόγους της Εκκλησίας". Θέτει ως προϋπόθεση της αληθινής, αυθεντικής θεολογήσεως την καθαρότητα της καρδίας, όχι σε ηθικιστικό αλλά σε οντολογικό επίπεδο, γιατί "οι καθαροί τη καρδία τον Θεόν όψονται" (Ματθ. 5,8). Ο Δαμοδός τονίζει ότι ο αληθής θεολόγος δεν είναι αυτός που μιλά διανοητικά, νοησιαρχιακά περί Θεού αλλά αυτός που έχει "πάσαν αρετήν και αγιότητα".

Συγγραφεύς: Βικέντιος Δαμοδός, Εκδότης: Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου, 2016, σελίδες 509.

    Εμφανίσεις: 52

π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης - Η «καλή απιστία» του Θωμά.

fShare
Tweet
Pin It

    Εμφανίσεις: 72

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ. "ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ!"

fShare
Tweet
Pin It

(+) π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος.

Πάσχα 1997
-Ἄν εἶναι ἀληθῶς τὸ Ἀνέστη δὲν πιάνει τὴν καρδιὰ μᾶς καμιὰ θλίψη καμιὰ ταλαιπωρία καμιὰ δυσκολία καμιὰ σκοτούρα καμία ἔννοια.

-Ἄν δὲν πῶ τὸ Ἀληθῶς Ἀνέστη εἶναι σὰ νὰ μὴν δέχομαι τὸ Χριστό. Ἄν πάλι τὸ πῶ πρέπει νὰ τὸ ἐφαρμόσω.

-Νὰ κάνουμε τὸ ἀληθῶς Ἀνέστη ἀληθινὴ πράξη ζωῆς. Αὐτὸ ἔχουμε νὰ κάνουμε ὡς χριστιανοί. Εἰδάλλως καλύτερα νὰ ξεχάσουμε αὐτὸ ποὺ λέγεται χριστιανισμὸς καὶ νὰ ἀναμετρηθοῦμε μὲ τὰ ἄλλα πράγματα τοῦ κόσμου ποὺ πιστεύουμε ὅτι θὰ μᾶς δώσουν ἐλπίδα. Ἐκεῖ ἐλπίδα μηδέν. Ἀλλὰ τοὐλάχιστον, μὲ τὸν Χριστὸ, μὴν παίξουμε.

Πηγή

    Εμφανίσεις: 93

ΟΙ ΟΣΙΟΙ ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ & ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΚΑΙ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΚΟΥΔΟΥΜΑ

fShare
Tweet
Pin It

2022 05 03

«Η Ιερά Μονή Κουδουμά πολύ εύστοχα ονομάστηκε -με την έννοια της πνευματικής ακμής- ως η τελευταία Λαύρα της Κρήτης. Κι αυτό είναι αληθές, διότι το πνευματικό έργο που συντελέστηκε σ΄αυτό το Μοναστήρι, κατά τα τέλη του 19ου αιώνος και στις αρχές του 20ού, ήταν κολοσσιαίο, λόγω της αγιότητος των αυταδέλφων Αγίων Πατέρων Παρθενίου και Ευμενίου. Υπήρξαν άγιοι ασκητές που έφτασαν σε μεγάλα μέτρα αγιότητας πριν ακόμη κτιστεί το Μοναστήρι». Αυτά σημειώνει ο συγγραφέας, Αρχιμανδρίτης του Οικουμενικού Θρόνου Χρυσόστομος Παπαδάκης, στον πρόλογο της Α΄εκδόσεως του βιβλίου «Οι Όσιοι Παρθένιος και Ευμένιος και η Ιερά Μονή Κουδουμά», το οποίο επανεκδόθηκε πρόσφατα, σε νέα βελτιωμένη και επηυξημένη έκδοση, από την Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου.
Στον ογκώδη και πολυτελή αυτόν τόμο, καρπό πολυετούς έρευνας του φιλαγίου και φιλομονάχου, έμπειρου και πολυγραφώτατου συγγραφέα, περιέχεται πλούσιο ιστορικό και πνευματικό υλικό: εκτενής εισαγωγική αναφορά στον Ορθόδοξο Μοναχισμό γενικά, αλλά και ειδικά στην μοναστική παράδοση της Κρήτης, ο θαυμαστός βίος των Οσίων αυταδέλφων, κτιτόρων της Ι. Μ. Κουδουμά, με τα χαρίσματα και τα μαρτυρημένα θαύματα, η μέχρι σήμερα ιστορική πορεία και εθνική προσφορά της Μονής Κουδουμά, οι οσιακές μορφές και τα ιερά κειμήλια της Μονής, Παρακλητικός κανών εις τους Οσίους κ.α.
Όπως σημειώνει στον πρόλογο της έκδοσης ο Σεβαστός Καθηγούμενος της Ι. Μ. Μ. Βατοπαιδίου Γέρων Εφραίμ, «από την προσεκτική μελέτη του ανά χείρας έργου διαπιστώσαμε ότι ο συγγραφέας δεν αρκέστηκε μόνο σε μία απλή καταγραφή των ιστορικών πληροφοριών σχετικά με τους Οσίους και τη Μονή Κουδουμά, αλλά παράλληλα με την παράθεση των ιστορικών γεγονότων, προχωρεί σε μία εις βάθος πνευματική ερμηνεία και ανάλυση όλων όσων η θεία Πρόνοια ενήργησε».
Με πολλές μαρτυρίες γεγονότων της ζωής τους, από την παιδική ηλικία ακόμη, στο βιβλίο περιγράφεται ζωντανά η αγία ζωή των αυταδέλφων οσίων, οι οποίοι με θαυματουργικό τρόπο εκλήθησαν στην μοναστική ζωή, ως καρποί ευλαβών γονέων και «εκ κοιλίας μητρός ηγιασμένοι». Έζησαν από την πρώτη στιγμή την υπακοή, την φιλόπονη και ασκητική ζωή των αληθινών μοναχών, με πολλή προσευχή, υπομονή στις δοκιμασίες, ταπείνωση και ακλόνητη πίστη στο θέλημα του Θεού. Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη και ταραγμένη ιστορική περίοδο για την Κρήτη, εν μέσω πολλών πειρασμών και θλίψεων, οι Όσιοι, αφού ασκήθηκαν είκοσι έτη ως κοινοβιάτες μοναχοί και σε σπήλαια ως ερημίτες, έχοντας ήδη αναγνωριστεί για την αγιότητα του βίου τους, ίδρυσαν, με πολλούς κόπους, την Ιερά Μονή Κουδουμά, της οποίας η φήμη γρήγορα εξαπλώθηκε λόγω των αγίων ιδρυτών και των πολλών θαυμάτων της Παναγίας.
Η ιδιαίτερα επιμελημένη έκδοση κοσμείται με πλούσιο φωτογραφικό και αρχειακό υλικό, ζωντανεύοντας μια ολόκληρη εποχή, πλούσια σε ιστορικά και εκκλησιαστικά γεγονότα, η σημασία και η επιρροή των οποίων αναγνωρίζεται μέχρι σήμερα.
Οι οσιακές μορφές των αυταδέλφων Παρθενίου και Ευμενίου, κτιτόρων της Μονής Κουδουμά, είναι μία πνευματική πρόκληση για τους ευλαβείς αναγνώστες, μία φανέρωση του έργου της σωτηρίας που ενεργεί ο Καλός Θεός στους έσχατους χρόνους, όπως ακριβώς περιγράφεται, με δύναμη και γλαφυρότητα λόγου, με πνευματική χάρη και ιστορική ακρίβεια, από τον πολλά κοπιάσαντα συγγραφέα, ο οποίος και σε αυτό το πόνημά του αναδεικνύεται ζηλωτής ερευνητής αλλά και έμπειρος αναζητητής πνευματικών θησαυρών.

Συγγραφεύς: π. Χρυσόστομος Παπαδάκης, Εκδότης: Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου, 2016, σελίδες 645.

    Εμφανίσεις: 102

«ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ»

fShare
Tweet
Pin It

2022 04 30

Σαράντος Ι. Καργάκος.

«Ελεύθερη και ωραία». Δυο λέξεις από ένα γνωστό διαφημιστικό σλόγκαν, που περικλείουν ένα σύντομο χαρακτηρισμό του γυναικείου προτύπου, όπως το προβάλλει η σύγχρονη διαφήμιση. Πραγματικά, η «γυναίκα της τηλεόρασης» είναι «ελεύθερη», αφού έχει κατορθώσει ν’ αποβάλει κάθε ίχνος «δεσμευτικής» σεμνότητας και ν’ αποκαλεί προκλητικά μ’ ερεθιστική φωνή το θεατή «beau mec» (= ωραίο φίλο) κι επίσης είναι ωραία, αφού έχει γίνει κάτοχος όλων των απίθανων σημερινών «μυστικών της ομορφιάς».
Σκοπός των διαφημιστών είναι ν’ αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων ενός προϊόντος και γι’ αυτό χρησιμοποιούν κάθε μέσο, ακόμη κι αν αυτό αποδεικνύεται μειωτικό για τη γυναίκα. Έτσι, ο χαρακτηρισμός «ελεύθερη», με τον τρόπο που προβάλλεται στις «μικρές οθόνες», δεν είναι δυνατό να δηλώνει τη δυναμική στάση της γυναίκας απέναντι σε κάποιους ξεπερασμένους πια θεσμούς, αλλ’ ουσιαστικά υπονοεί, αυτό που γράφαμε στην αρχή, την ελεύθερη των ηθών.

    Εμφανίσεις: 127
Περισσότερα...

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

fShare
Tweet
Pin It

2022 04 30 1

Η φιλία, η ευγνωμοσύνη, το φιλότιμο προς αυτόν τον Θεό, ο Οποίος εμφανίζεται, όχι ως ένα εκστατικό και αδιάφορο «κινούν ακίνητον», αλλά ως το, κατά Καβάσιλα, «κατάλυμα των ανθρωπίνων ερώτων», μεταβάλλει άρδην όλο το σύμπαν σε συν-ενεργητική κοινωνία διαλογικής αμοιβαιότητας -έκπληξη μιας συνάντησης που ξεπερνά τα πιο τολμηρά όνειρα οποιασδήποτε ανθρώπινης φιλοσοφίας, όπως αυτό διαγράφεται μέσα στους λόγους και τα έργα των μετόχων του εκκλησιαστικού γεγονότος, παλαιών και νεωτέρων. Μιας συνάντησης που, ακόμη και μέσα στις παλινδρομήσεις και τους κραδασμούς της ανθρώπινης προαίρεσης, μαρτυρεί συγκινητικά την αλήθεια της ήδη έναρξης της «εντός ημών» Βασιλείας, που αντανακλά ευφρόσυνα μέσα μας το γεγονός της Εκκλησίας, της ιστορίας δηλαδή της αγάπης του Θεού.

Συγγραφεύς: π. Νικόλαος Λουδοβίκος, Εκδότης: Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου, 2016, σελίδες 372.

    Εμφανίσεις: 59

Η ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ

fShare
Tweet
Pin It

2022 04 27

† Πρεσβυτέρα Θεοδώρα Καλύβα-Σαράντου.

Ἕνας ἀπὸ τοὺς ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας εἶπε: «Ἂν στὸ δρόμο μου συναντήσω ἕναν ἄγγελο καὶ ἕναν ἱερέα, θὰ σκύψω νὰ φιλήσω τὸ χέρι τοῦ ἱερέως πρῶτα καὶ ὕστερα θὰ προσκυνήσω τὸν ἄγγελο».

Αὐτὴ ἡ σκέψη πράγματι κρύβει τὴν μεγαλύτερη ἀλήθεια, γιατὶ ὁ ἱερεὺς εἶναι ἡ ὁρατὴ παρουσία τοῦ Χριστοῦ στὸν κόσμο μας, εἶναι ὁ Χριστὸς σαρκωμένος, ὁ Λυτρωτής, ὁ θριαμβευτὴς Κύριος ἀνάμεσά μας.

Ἐμεῖς οἱ πρεσβυτέρες δὲν συναντᾶμε στὸ δρόμο μας τὸν ἱερέα. Οὔτε μόνον στὴν Ἐκκλησία. Γιὰ μᾶς ὁ ἱερεὺς εἶναι ὁ σύζυγός μας. Ζοῦμε τὴν πιὸ πλούσια εὐλογία, τὴν πιὸ χαρισματικὴ ζωή, κι ἂς τὸ ἔχουμε συνηθίσει λιγώτερο ἢ περισσότερο. Ἐμεῖς οἱ πρεσβυτέρες εἴμαστε ἕνα μέλος τῆς ὑπάρξεως τοῦ συζύγου μας-ἱερέως, ὀστοῦν ἐκ τῶν ὀστῶν του καὶ σὰρξ ἐκ τῆς σαρκός του. Ὁ Κύριος μὲ τὸ μέγα μυστήριο τοῦ γάμου μᾶς ἕνωσε μυστηριακὰ μὲ τὸν ἱερέα σὲ μιὰ ἁγία, τελεία, δυνατὴ ἑνότητα. Μαζὶ μὲ τὸν ἱερέα ζοῦμε, συζητοῦμε, ἀντιμετωπίζουμε ἀρκετὲς ποιμαντικὲς μέριμνες. Μὰ τὸ κυριώτερο, δεχόμαστε τὴν θεία χάρι, ἀκατάπαυστα, ποὺ ἄφθονα δίδεται στὴν κτίσι ὁλόκληρη γιὰ νὰ τὴν μεταμορφώσῃ καὶ νὰ τὴν θεώσῃ.

    Εμφανίσεις: 127
Περισσότερα...

ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ (ΤΟΜΟΣ Α3 - ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ)

fShare
Tweet
Pin It

2022 04 27 1

Η Δογματική του Βικέντιου Δαμοδού (1700-1754) περιλαμβάνεται σε τέσσερις ογκώδεις χειρόγραφους κώδικες που φυλάσσονται στην βιβλιοθήκη της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου με συνολικά 6.088 σελίδες. Τα χειρόγραφα αυτά τα διέσωσε στην Μονή ο Βατοπαιδινός Ιερομόναχος Νικόδημος Καρούσος, μαθητής του Βικέντιου Δαμοδού και ρήτωρ της Μ.Τ.Χ.Ε, ο οποίος μάλιστα το 1788 είχε πάει στην Βιέννη για να εκδόσει την Δογματική, αφού είχε πάρει και την απαιτούμενη έγκριση από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά δεν πρόλαβε γιατί στις 18 Αυγούστου 1788 πέθανε. Ακόμη και ο Πατριάρχης Ιωακείμ ο Γ', ο οποίος είχε διαβάσει στην Βιέννη το χειρόγραφο της Δογματικής, κατέβαλε προσπάθειες για την έκδοσή της δίχως να επιτευχθεί το ποθούμενο. Ο λόγιος μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Ιεζεκιήλ, ο οποίος θεωρεί τον Δαμοδό "εκ των πάνυ σοφών και μεγαλυτέρων του Γένους διδασκάλων" γράφει "η έκδοσις (της Δογματικής) μεγάλην θα περιάψη πμήν εις τον εκδότην και ωφέλειαν εις τον πτωχόν κλάδον της Ορθοδόξου Δογματικής Θεολογίας". Το 1940 ο λόγιος Αγιοπαυλίτης αρχιμανδρίτης Λουκιανός Δεπούντης σε μία μελέτη του που περιγράφει την ανέκδοτη Δογματική του Δαμοδού εύχεται να βρεθεί ο Μαικήνας που θα κάνει αυτήν την έκδοση... Στην εκτενή Δογματική του ο Δαμοδός δεν γράφει κάτι δικό του, δεν αυτοσχεδιάζει, μπορεί να χρησιμοποιεί τις επιστημονικές μεθόδους της εποχής του, αλλά παρουσιάζει την διδασκαλία των Πατέρων, τους οποίους χαρακτηρίζει "φωστήρας, διδασκάλους και άκρους θεολόγους της Εκκλησίας". Θέτει ως προϋπόθεση της αληθινής, αυθεντικής θεολογήσεως την καθαρότητα της καρδίας, όχι σε ηθικιστικό αλλά σε οντολογικό επίπεδο, γιατί "οι καθαροί τη καρδία τον Θεόν όψονται" (Ματθ. 5,8). Ο Δαμοδός τονίζει ότι ο αληθής θεολόγος δεν είναι αυτός που μιλά διανοητικά, νοησιαρχιακά περί Θεού αλλά αυτός που έχει "πάσαν αρετήν και αγιότητα".

Συγγραφεύς: Βικέντιος Δαμοδός, Εκδότης: Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου, 2017, σελίδες 268.

    Εμφανίσεις: 83
  1. π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης- Η Ανάσταση του Θεανθρώπου απάντηση στην πλάνη του «μετανθρώπου»
  2. ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ’21
  3. ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΓΡΑΙΚΟΥ ΛΟΓΟΙ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
  4. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ;
  5. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ

Σελίδα 8 από 59

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Επόμενο
  • Τέλος

book1

Πρόσφατα Νέα

ΜΙΑ… ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ & ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΜΙΑ… ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ & ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ
ΠΕΡI ΒΛAΣΦΗΜΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚHΣ ΤΑΙΝIΑΣ
ΠΕΡI ΒΛAΣΦΗΜΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚHΣ ΤΑΙΝIΑΣ
ΑΙΣΘΗΣΙΣ ΖΩΗΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥ (Ψ.Β. 17)
ΑΙΣΘΗΣΙΣ ΖΩΗΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥ (Ψ.Β. 17)
ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ: Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΡΟΤΑΡΥ ΚΑΙ ΛΑΪΟΝΣ
ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ: Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΡΟΤΑΡΥ ΚΑΙ ΛΑΪΟΝΣ
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΗ ΝΑΩΝ
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΗ ΝΑΩΝ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ: ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
ΕΝΑ «OΡΙΕΝΤΑΛ» ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ, Η Ι. Μ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ»
ΕΝΑ «OΡΙΕΝΤΑΛ» ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ, Η Ι. Μ. ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ»
ΑΓΙΟΣ ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ Ο ΝΕΟΦΑΝΗΣ
ΑΓΙΟΣ ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ Ο ΝΕΟΦΑΝΗΣ
ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ζ’ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΕΩΣ
ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ Ζ’ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΕΩΣ
ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟ (1896-1993)
ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΣΩΦΡΟΝΙΟ (1896-1993)
ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ - ΦΙΛΟΚΑΛΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ Ο ΗΣΥΧΑΣΤΗΣ - ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ - ΦΙΛΟΚΑΛΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΙΔΩΛΟΘΥΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΙΔΩΛΟΘΥΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ, Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ, Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΚΤΙΣΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΤΑ ΨΥΧΟΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΤΑ ΨΥΧΟΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΤΟΜΙΑΝ ή ΤΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΟΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΝ
ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΣΥΝΤΟΜΙΑΝ ή ΤΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΟΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΝ
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΑΘΩΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΑΘΩΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΓΡΑΙΚΟΥ ΛΟΓΟΙ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΓΡΑΙΚΟΥ ΛΟΓΟΙ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ: ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ: ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ
ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΓΡΑΙΚΟΥ
Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΓΡΑΙΚΟΥ
H ΙΕΡΟΣΥΛΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ
H ΙΕΡΟΣΥΛΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ
ΑΘΩΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Ψ.Β. 20
ΑΘΩΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Ψ.Β. 20
Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ LGBTQ+
Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ LGBTQ+
Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΧΘΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΠΟ
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΧΘΡΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΠΟ
ΨΑΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ
ΨΑΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΘΟΛΑ ΝΕΡΑ
π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΜΥΡΟΥ, ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΜΥΡΟΥ, ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Ο ΕΥΣΧΗΜΩΝ ΑΝΑΝΙΑΣ… (ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ)
Ο ΕΥΣΧΗΜΩΝ ΑΝΑΝΙΑΣ… (ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΥΡΟΦΟΡΕΣ)
ΠΕΡΙ ΠΑΡΘΕΝΟΜΑΧΟΥ «ΘΕΟΛΟΓΟΥ»
ΠΕΡΙ ΠΑΡΘΕΝΟΜΑΧΟΥ «ΘΕΟΛΟΓΟΥ»
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΧΑΛΚΙΔΟΣ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΧΑΛΚΙΔΟΣ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ (ΒΙΟ)ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ; Το πρόβλημα της (Βιο)τεχνολογίας ως οριστικής και αμετάπτωτης ουτοπίας: από τον Marx και τον Heidegger στον Bostrom, τον Stuart Russell και το σκοτεινό άστρο τής επιθυμίας,
ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ (ΒΙΟ)ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ; Το πρόβλημα της (Βιο)τεχνολογίας ως οριστικής και αμετάπτωτης ουτοπίας: από τον Marx και τον Heidegger στον Bostrom, τον Stuart Russell και το σκοτεινό άστρο τής επιθυμίας,
ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ: ΤΟ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΜΑΝΤΕΙΑΣ
ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ: ΤΟ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΜΑΝΤΕΙΑΣ
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ή ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ;
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ή ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ;
Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΘΕΟΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΩΦΡΟΝΙΟ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ
Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΘΕΟΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΩΦΡΟΝΙΟ ΤΟΥ ΕΣΣΕΞ
«ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ»
«ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ»
Η ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Η ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ’21
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ’21
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ;
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ;
ΟΙ ΙΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΣΕΒΕΙΑ ΣΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ, ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΩΣ «ΕΥΣΕΒΙΣΜΟ»!
ΟΙ ΙΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΣΕΒΕΙΑ ΣΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ, ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΩΣ «ΕΥΣΕΒΙΣΜΟ»!
ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Η ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΊΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΌ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Η ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΊΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. Ν. ΙΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΌ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΓΚΟΥΡΟΥ
ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΓΚΟΥΡΟΥ
ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΟΝ ΓΕΝΟΣ
ΙΣΛΑΜΙΚΟΣ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΟΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΟΝ ΓΕΝΟΣ
Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Η ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ ΠΑΡ΄ ΕΚΤΟΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΑΚΟΗ ΠΑΡ΄ ΕΚΤΟΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ / ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ / ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ
ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΒΛΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ (Γ' ΜΕΡΟΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ (Γ' ΜΕΡΟΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ (Β' ΜΕΡΟΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ (Β' ΜΕΡΟΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ (Α' ΜΕΡΟΣ)
Ο ΕΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ-ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ (Α' ΜΕΡΟΣ)
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ (απόσπασμα).
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ (απόσπασμα).
ΟΙ «ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ
ΟΙ «ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ» ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ «ΣΩΤΗΡΕΣ»
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ «ΣΩΤΗΡΕΣ»
ΑΝΑΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟΥ
ΑΝΑΣΚΑΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟΥ
ΣΤΕΪΤ ΝΤΙΠΑΡΤΜΕΝΤ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ
ΣΤΕΪΤ ΝΤΙΠΑΡΤΜΕΝΤ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ
ΣΤΟΧΟΣ, Η ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ, Η ΒΛΑΒΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΗ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΗ ΚΛΗΣΕΩΣ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑ & ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΚΑΤΑ ΕΛΛΑΔΟΣ & ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;
ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑ & ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΚΑΤΑ ΕΛΛΑΔΟΣ & ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ;
ΟΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ
ΟΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ
Μ.Κ.Ο. ΚΑΤΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Μ.Κ.Ο. ΚΑΤΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
«ΞΕΠΛΥΜΑ ΙΣΧΥΟΣ» ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
«ΞΕΠΛΥΜΑ ΙΣΧΥΟΣ» ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΚΑΤΟΧΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
ΚΑΤΟΧΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ
ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ;
ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ;
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΜΩΝ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΣΜΩΝ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ
ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΑΞΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΑΞΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
ΑΠΑΓΕ ΑΠ' ΕΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΠΑΓΕ ΑΠ' ΕΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ
ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ
ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ;
ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ;
ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΔΕΡΒΙΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ
ΔΕΡΒΙΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ
ΟΙ «ΣΥΜΜΑΧΟΙ» ΤΗΣ ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΟΙ «ΣΥΜΜΑΧΟΙ» ΤΗΣ ΣΑΗΕΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕΪΧΗΣ ΤΩΝ ΜΕΒΛΕΒΙ ΚΑΙ ΜΠΕΚΤΑΣΙ;
ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕΪΧΗΣ ΤΩΝ ΜΕΒΛΕΒΙ ΚΑΙ ΜΠΕΚΤΑΣΙ;
Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΜΕΒΛΑΝΑ ΤΖΕΛΑΛΕΝΤΙΝ ΡΟΥΜΙ;
Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΜΕΒΛΑΝΑ ΤΖΕΛΑΛΕΝΤΙΝ ΡΟΥΜΙ;
25 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΥΠ»
25 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΥΠ»
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΡΩΜΗΟΙ, ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΕΥΟΥΝ, ΡΩΣΕΥΟΥΝ, ΦΡΑΝΤΣΕΥΟΥΝ, ΑΓΓΛΕΥΟΥΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΓΡΑΙΚΕΥΟΥΝ
ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΟΝ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΡΩΜΗΟΙ, ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΕΥΟΥΝ, ΡΩΣΕΥΟΥΝ, ΦΡΑΝΤΣΕΥΟΥΝ, ΑΓΓΛΕΥΟΥΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΓΡΑΙΚΕΥΟΥΝ
Η ΠΕΡΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
Η ΠΕΡΙ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ
FACEBOOK: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
FACEBOOK: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΝΑΣ: Ο ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΥΒΑΔΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΛΑΝΑΣ: Ο ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΔΕΩΔΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΚΟΛΛΥΒΑΔΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΡΩΜΗΟΝ ΤΙ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΙ’ ΑΥΤΟΝ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΩΜΑΙΪΚΑ
ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΡΩΜΗΟΝ ΤΙ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΙ’ ΑΥΤΟΝ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΩΜΑΙΪΚΑ
ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ, ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΒΑΤΑΤΖΗ
ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ, ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΒΑΤΑΤΖΗ
ΠΕΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΠΕΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
ΤΑ ΤΡΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ
Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗΣ HAROLD CAMPING (ΧΑΡΟΛΝΤ ΚΑΜΠΙΝΓΚ). ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ
Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗΣ HAROLD CAMPING (ΧΑΡΟΛΝΤ ΚΑΜΠΙΝΓΚ). ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΗΣ
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ
Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΦΑΡΑΣΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ…
Η ΠΙΣΤΗ ΤΩΝ ΦΑΡΑΣΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ…
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ, ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ MΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ
ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ, ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ MΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙΟΥ

Σύνδεσμοι

Αυτήν τη στιγμή έχουμε στον ιστότοπό μας 14 επισκέπτες

© Copyright 2022 Αντιαιρετική Προσπάθεια για την Προστασία της Ελληνορθόδοξης Παράδοσης της Οικογένειας και του Ανθρωπίνου Προσώπου

Publish modules to the "offcanvs" position.