ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ Ε΄ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ
(+) π. Σαράντης Σαράντος
«Διά τοῦτο παρέδωκεν αὐτούς ὁ Θεός εἰς πάθη ἀτιμίας. Αἵ τε γάρ θήλειαι αὐτῶν μετήλαξαν τήν φυσικήν χρῆσιν εἰς τήν παρά φύσιν. Ὁμοίως δέ καί οἱ ἄρρενες, ἀφέντες τήν φυσικήν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους...» (Κεφ. 1 στ. 18-25).
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος κατά τούς Ἁγίους Πατέρες μας ἀποτελεῖ τό ἅγιο στόμα τοῦ Χριστοῦ καί ὁ ἱερός Χρυσόστομος τό στόμα τοῦ Ἀποστόλου Παύλου. Σχολιάζοντας ὁ ἱερός πατήρ τήν πολύ σπουδαία πρός Ρωμαίους ἐπιστολή τοῦ ἁγίου Ἀποστόλου Παύλου καταθέτει τίς θεόπνευστες ἀναλύσεις του μεταξύ ἄλλων θεμάτων καί γιά τήν ὁμοφυλοφιλία.
Ὅλα τά πάθη εἶναι ἀτιμωτικά γιά τόν ἄνθρωπο, ἰδιαίτερα ὅμως ἡ μανία τῶν ἀνδρῶν γιά τούς ἄνδρες. Συγκεφαλαιωτικά χαρακτηρίζει τήν ὁμοφυλοφιλία ὡς ἀσυγχώρητο πάθος, ὄχι γιατί πράγματι εἶναι, ἀλλά γιατί ὅλη ἡ ἀνδρική προσωπικότητα ὑφίσταται τέτοια διαστρέβλωση κατά τή χρόνια ὑποταγή σ' αὐτό τό βδέλυγμα, πού εἶναι δύσκολο τό πάθος αὐτό νά τιθασσευθεῖ ἀπό τόν πεπτωκότα.
-
Εμφανίσεις: 247
Ο AΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ (ΑΘΩΣ ΠΑΙΔΙΚΑ)
Μια φωνή στην έρημο θα φωνάζει: Ετοιμάστε τον δρόμο του Κυρίου. Με τα λόγια αυτά ο Θεός πληροφορούσε τον λαό Του ότι λίγο πριν εμφανιστεί στον κόσμο ο Χριστός θα έστελνε έναν μεγάλο Προφήτη. Αυτός θα καλούσε τους ανθρώπους να ετοιμάσουν τον δρόμο της καρδιάς τους, για να υποδεχθούν τον Χριστό.
-
Εμφανίσεις: 154
ΝΑΥΑΓΙΩΝ ΝΑΥΑΓΙΑ. Η ΧΑΜΕΝΗ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Γεώργιος Τζανάκης
Ἡ σημερινή λέξις ἐμπιστοσύνη εἶναι μία ἀπὸ τὶς σημασίες τῆς ἀρχαίας λέξεως «πίστις». Συνήθως σήμερα ὅταν λέμε πίστις ἐννοοῦμε τὸ θρησκευτικὸ δόγμα, τὴν θρησκεία, τὸ θρήσκευμα, στὸ ὁποῖο πιστεύει κάποιος, ἀλλὰ ἐπίσης (ἡ λέξις πίστις) ἀφορᾶ τὴν ὑποκειμενικὴ πεποίθησι, ἐμπιστοσύνη, ἀξιοπιστία προσώπου, πράγματος ἤ καταστάσεως.
Ὁ Λαρίσης Ἱερώνυμος θεωρεῖ ὅτι ὑπάρχουν ἄνθρωποι ποὺ βυσσοδομοῦν ἐναντίον Συνόδων, Πατριαρχῶν, Μητροπολιτῶν Κληρικῶν κλπ προκειμένου νὰ κλωνίσουν τὴν ἐμπιστοσύνη τοῦ κόσμου σ᾿ αὐτοὺς:
«Συστηματικὰ καὶ συγκεκριμένα χαλκεῖα στὸν ἔντυπο καὶ ἡλεκτρονικὸ τύπο ἀποδίδουν ἀνύπαρκτες κατηγορίες καὶ βυσσοδομοῦν ἐναντίον Συνόδων, Πατριαρχῶν, Μητροπολιτῶν, Κληρικῶν ποὺ τηροῦν τὸ αὐτονόητο. Τὴν ὑπακοή τους στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ! Τοὺς ὑβρίζουν, ὑπονομεύουν τὴν θεολογικὴ καὶ ἐπιστημονική τους κατάρτησι, τοὺς ἀπαξιώνουν, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ κλονίσουν τὴν ἐμπιστοσύνη καὶ ὑπακοὴ τοῦ κόσμου ἤ ἔστω τῶν ὀπαδῶν τους πρὸς τὰ ἐκκλησιαστικά θέσμια. » (ΙΛ. ΑΠ7 σελ.10-11)
Καλεῖ, λοιπόν, τὸν ἐπιστήμονα καὶ συνεπίσκοπό του Νικόλαο Λαυρεωτικῆς νὰ ἀποκαταστήσῃ τὴν χαμένη ἐμπιστοσύνη τοῦ λαοῦ στοὺς ἐπισήμους ἐκπροσώπους τῆς Ἐκκλησίας καὶ θὰ δοῦμε τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο ὁ ἐπιστήμων ἐπίσκοπος τὸ ἐπιχειρεῖ.
-
Εμφανίσεις: 268
ΦΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ. ΜΙΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ, ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ
Ο Φρανκ, μοναδικός γιος ενός επιφανούς στρατιωτικού, ένα ευαίσθητο και γελαστό παιδί, καταλήγει σε μία ακραία παραβατική ζωή που φθάνει ως την θανατική του καταδίκη από τα δικαστήρια της Αριζόνας.
Η ζωή του στις φυλακές είναι πολύ σκληρή παρά τις προσπάθειες που καταβάλλει για αναθεώρηση της ποινής του, ενώ σπουδάζει από το κελλί του.
Η Ραχήλ, μια νέα αθλήτρια που παροπλίζεται μετά από ένα ατύχημα και παρακολουθεί την δίκη του Φρανκ από την τηλεόραση, αποφασίζει να τον συναντήσει στην φυλακή για να τον βοηθήσει να σώσει την ψυχή του. Γύρω τους μία κοινωνία δυστοπική, ψυχρή και καταδικαστική, δεν αφήνει καμμία ελπίδα σωτηρίας για έναν άνθρωπο σαν τον Φρανκ. Ευτυχώς υπάρχουν οι εξαιρέσεις. Κάποιοι άνθρωποι, λιγοστοί, τους παραστέκονται.
-
Εμφανίσεις: 141
π.Αρσένιος Βλιαγκόφτης- Η Παναγία!!!
-
Εμφανίσεις: 262
ΒΙΓΚΑΝΙΣΜΟΣ (VEGANISM). «ΠΑΝ ΚΤΙΣΜΑ ΘΕΟΥ ΚΑΛΟΝ ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΑΠΟΒΛΗΤΟΝ»
π. Χριστόδουλος Αγγελόγλου
Στην εποχή μας πολλοί συνάνθρωποί μας –ασπαζόμενοι διάφορες φιλοσοφίες που είναι ξένες προς τη χριστιανική πίστη− καταφεύγουν σε διάφορες δίαιτες, βάσει των οποίων απέχουν από αρκετές ζωϊκές τροφές που ο Θεός μας δώρισε για τη σίτισή μας και για να ευεργετείται η σωματική μας υπόσταση. Άλλοι απέχουν προβάλλοντας τη ζωολατρεία τους, άλλοι καταφεύγουν σε τέτοιου είδους δίαιτες, ορμώμενοι από τα ποικίλα προβλήματα του παγκοσμίου διατροφικού μοντέλου που έχει επικρατήσει και είναι η γενεσιουργός αιτία πολλών προβλημάτων, άλλοι προβάλλουν άλλους φιλοσοφικούς λόγους, μερικοί δε εξ αυτών προκειμένου να στηρίξουν τις «φιλοσοφίες» τους, δυστυχώς επικαλούνται τον Κύριό μας Ιησού!
Μία κατηγορία, λοιπόν, αποτελούν εκείνοι που φρονούν ότι δεν πρέπει να τρώμε ζωϊκά προϊόντα (κρέας, ψάρια), καθώς και τα παράγωγά τους (γάλα, βούτυρο κλπ.), οι λεγόμενοι «χορτοφάγοι», οι γνωστοί «vegan». Εμείς όμως, οι χριστιανοί, οφείλουμε να εμφορούμεθα υπό Πνεύματος ορθοφροσύνης, δηλαδή να φρονούμε ορθά.
Ο απόστολος Παύλος –εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια πριν- προφητεύει επακριβώς αυτό που γίνεται στην εποχή μας και στηλιτεύει αυτούς που απέχουν από διάφορες τροφές, τις οποίες ο Θεός δημιούργησε για τη διατροφή μας. Στις ημέρες μας, για ορισμένους η αιτία της αποχής τους από αυτές τις τροφές είναι το φρόνημά τους ότι δήθεν είναι βλαβερές για την υγεία μας. Συνεπώς, αυτομάτως φρονούν ότι ο Φιλάνθρωπος και Πάνσοφος Δημιουργός δημιούργησε τροφές κακές και βλαβερές για τον άνθρωπο! Ο απόστολος Παύλος όμως προφητεύει και διορθώνει το λανθασμένο αυτό φρόνημα, λέγοντας: «Τό δέ Πνεύμα ρητώς λέγει ότι εν υστέροις καιροίς [στα έσχατα χρόνια] αποστήσονταί τινες της πίστεως […], απέχεσθαι βρωμάτων α ο Θεός έκτισεν [θα απέχουν τροφίμων τα οποία ο Θεός δημιούργησε] εις μετάληψιν μετά ευχαριστίας τοις πιστοίς και επεγνωκόσι την αλήθειαν. ότι παν κτίσμα Θεού καλόν, και ουδέν απόβλητον μετά ευχαριστίας λαμβανόμενον· αγιάζεται γαρ διά λόγου Θεού και εντεύξεως […] Παράγγελλε ταύτα και δίδασκε» (Α΄ Τιμοθ. δ΄,1,3-5,11). Είναι λοιπόν και αυτό ένα «σημείο των καιρών» των εσχάτων χρόνων!!
-
Εμφανίσεις: 473
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΣ
Η "Αποκάλυψη" του Αγίου και Ευαγγελιστού Ιωάννου αποτελεί την επάξια κατακλείδα όλης της Αγίας Γραφής. Είναι ένα ιερό κείμενο, το οποίο στο διάβα των αιώνων είχε τεράστια απήχηση και επιδράσεις όσο λίγα.
-
Εμφανίσεις: 162
ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ
π. Νικόλαος Λουδοβίκος
Οι Πατέρες της Εκκλησίας και ειδικότερα ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής διατύπωσαν τη θεολογία σχετικά με το θέλημα στον Χριστό και κατ’ επέκταση στους ανθρώπους. Το θέλημα του ανθρώπου χωρίζεται σε φυσικό και γνωμικό. Ο ρόλος της υπακοής είναι να παιδαγωγήσει το γνωμικό θέλημα με τον προσωπικό αγώνα του κάθε χριστιανού, ώστε να ολοκληρωθεί εναρμονιζόμενος με το θέλημα του Θεού.
Ο Χριστός έφερε δύο θελήματα: το θεϊκό και το ανθρώπινο, το οποίο όμως βρισκόταν σε απόλυτη αρμονία με το θεϊκό χωρίς να καταργείται. Η ενσάρκωση του Υιού επαναπροσδιόρισε την έννοια του γνωμικού θελήματος και κατέρριψε την ιδέα ότι το γνωμικό θέλημα είναι αμαρτωλό εκ των πραγμάτων.
-
Εμφανίσεις: 240