ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Είναι η αγάπη στα αλήθεια παντοδύναμη; Μπορεί όλα να τα πετύχει; Μπορεί να δώσει χαρά όπου υπάρχει λύπη; Μπορεί να φέρει το χαμόγελο όπου υπάρχει δάκρυ; Διαβάστε την περιπέτεια της μικρής Μελένιας για να δείτε τι θαύματα μπορεί να κάνει η αγάπη. Για να μοιραστείτε μαζί της τη χαρά του δώρου που της πρόσφεραν κάποιοι με αληθινή αγάπη.
-
Εμφανίσεις: 132
π.Αρσένιος Βλιαγκόφτης- Pfizer: Δεν γνωρίζαμε αν το εμβόλιο εμποδίζει την μετάδοση του ιού
-
Εμφανίσεις: 137
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΜΠΟΧΑ ΤΟΥΣ…
Νεκτάριος Δαπέργολας.
Καί ἐνῶ δέν βουλιάζουμε ἁπλῶς ἀλλά κυριολεκτικά πνιγόμαστε πλέον μέσα στά βοθρολύματα τῆς παρακμῆς, τῆς χυδαιότητας καί τῆς βλασφημίας καί μέ ἀγωνία ψάχνουμε ὁλόγυρα κάτι γιά νά ἀκουμπήσουμε τή ματιά μας καί νά βροῦμε λίγες ἔστω στιγμές ἀνάπαυσης, ὑπάρχει ἕνα τεράστιο σύστημα πού εἶναι ὁλοκληρωτικά ταγμένο νά μᾶς παραχώσει ὅλο καί βαθύτερα μέσα στή βρωμερή λάσπη. Ἡ ἄθλια ἑλληνέζικη τηλεόραση, μέ πρωτοπόρα τά ἰδιωτικά κανάλια (ἀλλά πλέον ἄξιο συμπαραστάτη καί τά κρατικά) ἀποτελεῖ ἐδῶ καί τρεῖς τοὐλάχιστον δεκαετίες βασικότατο γρανάζι στόν συνολικό μηχανισμό τοῦ ἐκμαυλισμοῦ καί ἐκφαυλισμοῦ αὐτοῦ τοῦ τόπου, ὡς φορέας προπαγάνδας, αἰσχρότητας, κατασπίλωσης ὅλων τῶν ἠθικῶν καί πνευματικῶν ἀξιῶν, προβολῆς κάθε ἀνωμαλίας, ἀποθέωσης κάθε διαστροφῆς καί συνολικῆς ἐξοικείωσης τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας μέ ὅλο τό δυσῶδες πακέτο τῆς νεοεποχίτικης ἀτζέντας.
-
Εμφανίσεις: 417
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ...
Μια έκρηξη χρωμάτων προσεγγίζει το χαρμόσυνο γεγονός της θείας Γέννησης και συμπληρώνεται από ένα λιτό κείμενο που αγγίζει με άμεσο τρόπο την παιδική ψυχή.
Οι υπέροχες εικόνες κολλάζ που το συνοδεύουν "μιλούν" και άλλοτε αντλούν την έμπνευση από την παιδική ζωγραφική, άλλοτε δε από τη βυζαντινή τέχνη, παραμένοντας παράλληλα σε ενότητα με το ιδιαίτερο τρυφερό ύφος της εικονογράφου.
-
Εμφανίσεις: 113
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΑΧΑΤΖΑ ΓΙΟΓΚΑ
Κωνσταντίνος Ναυπλιώτης.
Ήδη από το 1995 την Εκκλησία μας απασχόλησε το ζήτημα των νεοφανών παραθρησκευτικών ομάδων. Με πρωτοβουλία του μακαριστού π. Αντωνίου Αλεβιζοπούλου η Ζ’ Συνδιάσκεψη Εντεταλμένων Ορθοδόξων Εκκλησιών και Ιερών Μητροπόλεων για θέματα αιρέσεων και παραθρησκείας (Αλίαρτος 20-26.9.1995) ασχολήθηκε με τις ποικίλες πνευματικές και κοσμοθεωριακές ομάδες και τάσεις καταρτώντας το γνωστό κατάλογο των αιρέσεων με σκοπό την ενημέρωση του Χριστεπώνυμου πληρώματος αλλά και την προστασία από την έντονη προσηλυτιστική δραστηριότητα μεταξύ των Ορθοδόξων. Ο κατάλογος αυτός καταρτίστηκε και «δεν εκφράζει ουδεμία κοινωνική ή άλλη μείωση των μελών τους, δεν υποδηλώνει μισαλλοδοξία ή διακρίσεις. Αντίθετα, αποτελεί καρπό ποιμαντικής φροντίδας για κάθε πολίτη, ο οποίος θα θελήσει να ενταχθεί σε μια από τις ομάδες αυτές, ώστε η επιλογή του να είναι συνειδητή και ελεύθερη. Αποδεικνύει, ακόμη, την αγάπη και την στοργή των ποιμένων της Εκκλησίας, πού συνήλθαν στην Αλίαρτο, προς τούς αδελφούς εκείνους, οι οποίοι εντάχθηκαν σ’ αυτές τις ομάδες, χωρίς να έχουν την πρόθεση να εγκαταλείψουν ή να νοθεύσουν το περιεχόμενο της πίστεώς τους και το Ορθόδοξο φρόνημά τους. Εάν οι νεοφανείς αιρέσεις και παραθρησκευτικές ομάδες απεκάλυπταν το αληθινό τους πρόσωπο και δεν εμφανίζονταν με ποικίλα προσωπεία και με τον ισχυρισμό ότι συμβιβάζονται απόλυτα με την Ορθόδοξη πίστη, η όλη αυτή ερευνητική εργασία θα ήταν περιττή»[1] .
-
Εμφανίσεις: 260
ΓΙΟΡΤΑΖΩ, ΤΡΑΓΟΥΔΩ, ΠΑΙΖΩ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ (ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ) Νο 2
Ποιοι φίλοι μου γιορτάζουν το χειμώνα; Πώς να στολίσω το γιορτινό τραπέζι; Ποια κάλαντα να τραγουδήσω με τους φίλους μου; Τι παιχνίδι να παίξουμε όλοι μαζεμένοι στη γιορτή; Τι συμβολίζει η εικόνα της Γέννησης του Χριστού μας;
-
Εμφανίσεις: 142
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ
Φώτιος Σχοινάς
Τά πιό δύσκολα προβλήματα πού ἔχει νά ἀντιμετωπίσει ὁ σύγχρονος ἐκπαιδευτικός εἶναι τά προβλήματα συμπεριφορᾶς καί οἱ μαθησιακές δυσκολίες τῶν σύγχρονων μαθητῶν. Μέ τό λεκτικό μόρφωμα «προβλήματα συμπεριφορᾶς» ἐννοοῦμε τήν ἔκδηλη ἤ λανθάνουσα ἐπιθετική συμπεριφορά ὁρισμένων παιδιῶν καί ἐφήβων, τήν ἀδυναμία διαχείρισης τῶν ἀρνητικῶν συναισθημάτων τους, ὅπως, π.χ., τοῦ θυμοῦ, τήν ἀδυναμία ἐπίλυσης μέ εἰρηνικό τρόπο τῶν ὅποιων συγκρούσεών τους, τήν ἀδυναμία ἡ λογική νά ἐλέγχει τίς παρμητικές ἐκδηλώσεις τους, τόν ἐκφοβισμό (bullying), τή θυματοποίηση καί τήν ἄσκηση βίας, λεκτικῆς ἤ καί σωματικῆς, στούς συμμαθητές τους. Μέ τό λεκτικό σύνολο «μαθησιακές δυσκολίες» ἐννοοῦμε τό σύνολο τῶν παθογενῶν καταστάσεων πού ἐμποδίζουν τή μάθηση, ὅπως, π.χ., εἶναι ἡ δυσλεξία, ἀλλά κυρίως τήν παγερή ἀδιαφορία τῶν συγχρόνων μαθητῶν γιά τή μάθηση καί τή λεγόμενη Δ.Ε.Π.Υ. (Διαταραχή ἐλλειμματικῆς προσοχῆς/ὑπερκινητικότητα).
Τά συμπτώματα τῆς Δ.Ε.Π.Υ. εἶναι σέ γενικές γραμμές τά ἀκόλουθα: ἡ μαθησιακή ἀπόδοση τῶν μαθητῶν ἐξαρτᾶται ἀπό τήν ἰδιαίτερη ὑφή καί λειτουργία τοῦ ἔργου μέ τό ὁποῖο ἀσχολοῦνται. Ἀκόμη οἱ μαθητές παρουσιάζουν σημαντική δυσκολία νά μάθουν καινούργια πράγματα, παρουσιάζουν ἀδυναμία ἐλέγχου τῆς συμπεριφορᾶς καί ἀδυναμία τροποποίησης τῆς συμπεριφορᾶς, ὥστε νά εἶναι αὐτή κοινωνικά ἀποδεκτή καί νά τούς ἐπιτρέπει τήν ὁμαλή προσαρμογή τους σέ «διαφορετικά» περιβάλλοντα. Ἀκόμη τά παιδιά μέ Δ.Ε.Π.Υ. ἔχουν ἀδυναμία νά ὀργανώσουν καί νά ὁλοκληρώσουν διάφορα πράγματα ἔγκαιρα, ἔχουν διασπασμένη προσοχή, ἀδυνατοῦν νά συγκεντρωθοῦν πέρα τῶν 5 λεπτῶν, ἀδυνατοῦν νά προσηλωθοῦν σέ ἕνα στόχο ἤ καί δραστηριότητα, μεταπηδοῦν ἀπό τή μία δραστηριότητα στήν ἄλλη, δέν ἠρεμοῦν σχεδόν ποτέ, δέν περιμένουν τή σειρά τους, δέν σκέφτονται πρίν ἐνεργήσουν. Δηλαδή ἐνεργοῦν ἐντελῶς αὐθόρμητα καί παρορμητικά, προτοῦ ἡ λογική σκέψη ἐπιβάλλει τούς ὅποιους φραγμούς της. Βεβαίως τά προβλήματα συμπεριφορᾶς καί μαθήσεως τίς συντριπτικά περισσότερες φορές συνυπάρχουν, ἀλληλοδιαπλέκονται, ἀλληλεπιδροῦν καί ἀνατροφοδοτοῦνται μεταξύ τους.
-
Εμφανίσεις: 236
ΓΙΟΡΤΑΣΤΕ, ΠΑΙΔΙΑ! ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ - ΦΩΤΑ
Το νόηµα των γιορτών των Χριστουγέννων, Φώτων και Πρωτοχρονιάς και τα έθιµά τους παρουσιάζονται µε τρυφερότητα σ' αυτό το µικρό, γιορτινό βιβλίο που απευθύνεται στα νήπια και στα παιδιά της πρώτης δημοτικού.
-
Εμφανίσεις: 135